Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Co vás čeká v prosinci?
1
Co vás čeká v prosinci?
2
Co vás čeká v prosinci?
Návrh rozpočtu na rok 2025 a Návrh střednědobého rozpočtu na 2026 a 2027
3
Co vás čeká v prosinci?
4
Co vás čeká v prosinci?
5
Co vás čeká v prosinci?
6
Co vás čeká v prosinci?
7
Co vás čeká v prosinci?
8
Co vás čeká v prosinci?
9
Co vás čeká v prosinci?
10
Co vás čeká v prosinci?
11
Co vás čeká v prosinci?
12
Co vás čeká v prosinci?
13
Co vás čeká v prosinci?
14
Co vás čeká v prosinci?
15
Co vás čeká v prosinci?
16
Co vás čeká v prosinci?
17
Co vás čeká v prosinci?
18
Co vás čeká v prosinci?
19
Co vás čeká v prosinci?
20
Co vás čeká v prosinci?
21
Co vás čeká v prosinci?
22
Co vás čeká v prosinci?
23
Co vás čeká v prosinci?
24
Co vás čeká v prosinci?
25
Co vás čeká v prosinci?
26
Co vás čeká v prosinci?
27
Co vás čeká v prosinci?
28
Co vás čeká v prosinci?
29
Co vás čeká v prosinci?
30
Co vás čeká v prosinci?
31
Co vás čeká v prosinci?
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Aktuality > Pro zákonné zástupce předškoláků

Pro zákonné zástupce předškoláků



Informace pro budoucí školáky

 

  • Zaměřte se na oromotorická cvičení (motorika mluvidel a jazyka – viz nápady a inspirace v knize / internet), dále využívejte velké žvýkačky (HUBA BUBA – zkoušíme bubliny), nanuk, lízátko, bublifuk, větrník, papírovou kuličku pomocí vydechovaného proudu vzduchu trefujte do připravené branky apod.
  • Trénujte zvuky zvířat pro správný nácvik sykavek (moucha – BZZZ, had – SSSS, kočka – Či Či Či, vlak – ŠŠŠ, letadlo – ŽŽŽ, cvrček – CCC
  • Před vyvozováním R musí dítě v řeči bezchybně používat L – dále můžeme trénovat malý traktor jede T T T T, poté jede velký traktor D D D D a následně jednou společně Td Td Td Td (zde je důraz na T a d je téměř nevýrazné), dále trénujeme tak, že místo R vkládáme D (tdnka, tdoubí, tdubka, bdní, ddak, tdiko – až nám jednou naskočí R). Norma pro R je do 7 let.
  • Dbejte na správný úchop – špetkový
  • Snažte se často stříhat a vybarvovat omalovánky
  • Uvolňujte ruku (velký papír), posilujte ruku pomocí míčku, kolíčku
  • Zaměřte se na grafomotorická cvičení (viz nejrůznější sešity)
  • Dítě by se mělo umět podepsat (jméno)
  • Mělo by umět určit první písmeno např: MÁMA (M jako Máma)
  • Určit počet slabik (MA – 2 ) a poznat délku slabik (D/K)
  • Poznat číslice 1-10 a velká tiskací písmena (ze svého jména)