Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 1
Co nás čeká v květnu?
2
Co nás čeká v květnu?
3
Co nás čeká v květnu?
4
Co nás čeká v květnu?
5
Co nás čeká v květnu?
6
Co nás čeká v květnu?
7
Co nás čeká v květnu?
8
Co nás čeká v květnu?
9
Co nás čeká v květnu?
10
Co nás čeká v květnu?
11
Co nás čeká v květnu?
12
Co nás čeká v květnu?
13
Co nás čeká v květnu?
14
Co nás čeká v květnu?
15
Co nás čeká v květnu?
16
Co nás čeká v květnu?
17
Co nás čeká v květnu?
18
Co nás čeká v květnu?
19
Co nás čeká v květnu?
20
Co nás čeká v květnu?
21
Co nás čeká v květnu?
22
Co nás čeká v květnu?
23
Co nás čeká v květnu?
24
Co nás čeká v květnu?
25
Co nás čeká v květnu?
26
Co nás čeká v květnu?
27
Co nás čeká v květnu?
28
Co nás čeká v květnu?
29
Co nás čeká v květnu?
30
Co nás čeká v květnu?
31
Co nás čeká v květnu?
1
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Aktuality > Pro zákonné zástupce předškoláků

Pro zákonné zástupce předškoláků



Informace pro budoucí školáky

 

  • Zaměřte se na oromotorická cvičení (motorika mluvidel a jazyka – viz nápady a inspirace v knize / internet), dále využívejte velké žvýkačky (HUBA BUBA – zkoušíme bubliny), nanuk, lízátko, bublifuk, větrník, papírovou kuličku pomocí vydechovaného proudu vzduchu trefujte do připravené branky apod.
  • Trénujte zvuky zvířat pro správný nácvik sykavek (moucha – BZZZ, had – SSSS, kočka – Či Či Či, vlak – ŠŠŠ, letadlo – ŽŽŽ, cvrček – CCC
  • Před vyvozováním R musí dítě v řeči bezchybně používat L – dále můžeme trénovat malý traktor jede T T T T, poté jede velký traktor D D D D a následně jednou společně Td Td Td Td (zde je důraz na T a d je téměř nevýrazné), dále trénujeme tak, že místo R vkládáme D (tdnka, tdoubí, tdubka, bdní, ddak, tdiko – až nám jednou naskočí R). Norma pro R je do 7 let.
  • Dbejte na správný úchop – špetkový
  • Snažte se často stříhat a vybarvovat omalovánky
  • Uvolňujte ruku (velký papír), posilujte ruku pomocí míčku, kolíčku
  • Zaměřte se na grafomotorická cvičení (viz nejrůznější sešity)
  • Dítě by se mělo umět podepsat (jméno)
  • Mělo by umět určit první písmeno např: MÁMA (M jako Máma)
  • Určit počet slabik (MA – 2 ) a poznat délku slabik (D/K)
  • Poznat číslice 1-10 a velká tiskací písmena (ze svého jména)